1 okt. 2008

Rutiga rut


Jag har letat i flera år känns det som efter den perfekta rutiga kjolen, gärna i tweed. Men det är svårt, är det vintage så är de oftast för små i midjan eller är i fel färg. Denna från Jenny Hellström som man kan köpa på Sivletto gillar jag men jag vet inte om längden är hundra nu till vintern. Att det ska vara så svårt.

Förresten så ringde min kära mor nyss och sa att om jag hittar en eller två fina Spisa Ribb-koppar så får jag dem i födelsedagspresent. Tjoho nu blir det en vända upp till antikbutikerna på Upplandsgatan på lunchen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken snygg virr-varr-vinjett du har gjort!
hur var det nu- är det bernadotte som ritat de där strecken?

puss från malin o

ingen fara på taket sa...

Jajjemen visst är det Sigvard som tagit fram detta urtjusiga mönster.

Related Posts with Thumbnails