8 jan. 2009

Torsdag

Idag åker A & S upp till Sälen för lite skidåkning. Jag blir hemma och jag ser fram emot det sjukt mycket. Jag ska på konsert, ligga på soffan, hänga med vänner, dricka vin, lägga ansiktsmask och måla tripptrapp-stolen svart. Vi får se hur mycket som hinns med...

Om ni som jag läser massor av bloggar som jag så rekomenderar jag Bloglovin´. Där skapar du dig ett konto och klistrar in länkarna på de bloggar du läser och klickar på plusset. Du kan även söka på bloggar under kategorier. Sedan behöver du bara går in på Bloglovin´ så ser du vilka bloggar som uppdaterats senast. Mycket praktiskt. Det finns en dålig grej och det är att det kan strula lite med att lämna kommentarer hos vissa om man använder deras funktion. Men då får man gå in på orginallänken så fungerar det.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails