8 nov. 2009

Börja blogga

I senaste numret av Hus&Hem finns det en artikel om att börja blogga och Hello Tiger delar med sig av sina bästa tips. Längst ned i höger hörn kan ni se min header, yeah. Men jag kanske borde läsa hennes tips ordentligt för jag tycker att de flesta bloggar är så bra och fina och välskrivna medan min spretar så väldans. Någon hejjare på att skriva har jag aldrig varit.

Själv började jag att blogga för drygt ett år sedan. Mest för att jag läste väldigt mycket bloggar och det kändes bättre att kommentera om man hade en egen själv och det är kul att få visa upp loppisfynd och grejer man fixat med hemma. Jag har ca 70 läsare per dag och ofta landar folk på min blogg efter att ha googlat "ingen fara", "hallmöbel", "saturnus" och "pinnstol".

3 kommentarer:

Tjuettan sa...

Haha det var roligt! Hur vet man om sånt...om folk har varit inne på bloggen å vad folk sökt på? Du vet en annan e ju fortfarande en färsking....

Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här? sa...

Det behöver inte alltid vara så välskrivet. Ibland kan rörigt vara bättre... bara ösa på med orden, det är mitt tips!

ingen fara på taket sa...

Tjuettan och linnea - Jag använder blogspot och där kan man se en hel del statistik och så har jag lagt in någon slags kod från http://susnet.se. Vi a dem får jag ett mejl varje dag med statistik. Det finns en massa sådana program.

Hur ska jag.. - Sant

Related Posts with Thumbnails