31 dec. 2009

mitt 2009

2009 har varit ett ganska bra år tycker jag.
Gott nytt år!

Januari - Det är en ganska lugn månad och jag tatuerar in ett skepp på min arm. Det blev tre tatueringar detta år.
Februari - Jag fyndar fina krukor och längtar efter vår & sommar.
Mars - Vi flyttar till en härlig lägenhet. Min underbara mormor går bort.
April - Jag får plötsligt ett nytt jobb och jag köper mig ett par träskor.
Maj - Den årliga loppisen i förorten hålls och vi plockar fram chevan ur garaget.
Juni - Det cruisas en hel del och jag åker på West Coast Riot och har fantastiskt skoj.
Juli - Semester hela månaden. S får vattkoppor och det blir färre bilträffar än vanligt men åker husbil till Öland.
Augusti - Semestern är slut och projekt gäst/pysselrum startar. Fortfarande pågående projekt dock.
September - Känner att sommaren är över och fastnar för vinylplast.
Oktober - Fyller år och har fest. Pysslar mycket.
November - Jobbar, jobbar, jobbar och lägger in nytt golv i köket.
December - Myser och ser fram emot lite ledighet.

9 kommentarer:

HELLO TIGER! sa...

Jag älskar golvet! Vill också ha sådant.

Du bor väl i en hyresrätt? Fick ni lägga in golv själva ovanpå det vanliga? Skadas inte det? Vad är det för golv? Var det lätt att lägga? Vill du lägga in det hos mig? Hehe, skoja bara. Men jag vill veta allt om det!

Gott nytt år, fina! <3

Krickelin sa...

Gott nytt år! Vilket fint händelserikt år ni haft, och, tatueringen är ju grym ju. :)

Lady Thirty sa...

mycket hände under ditt 2009 må jag säga!
hoppas att ditt 2010 blir finfint!

/lady thirty

Sofia sa...

Gött nytt. Snyggt skepp!

Katarina sa...

2010, året då allt kommer gå till överdrift!

ingen fara på taket sa...

MissK - Absolut, jag ska gå in för det 100%

Daisy sa...

Hej kollega! Jag anade nog att det var det du gjorde. Kul. Då ber jag dig om tips när det kör ihop sig, hehe.

Schysst tatuering förresten!

Mrs Lucky sa...

Jag vet att jag har sagt det förr, men din tatuering är sååå snygg!!! Tycker du är ascool :)

märta sa...

vad härligt att få läsa en snabbversion om ditt år, kul gjort. och väldigt tjusig tatuering!

Related Posts with Thumbnails