30 okt. 2009

Kökfix

Stress framkallar nervryckningar hos mig och just nu är det mycket ryck i mitt ena öga. Inte bra. Men vad som är bra är att jag har lyckats förflytta bumlingen in till vardagsrummet ovanför matbordet och fått upp en ny lampa i köket.

Lampan är från IKEA och kostade mig 10 kr på loppis men med en ny turkos sladd så blev den riktigt fin.
I övre vänstra hörnet skymtas en ny gardin jag sydde av tyget - Perssons kryddskåp formgivet av Astrid Sampe.
Nere till vänster syns hörnet på bästa prylen ever. Det är en diskmaskin som numera är på plats och går varm.

5 kommentarer:

Tjuettan sa...

Tjusigt! Lampan påminner om våran lampa som hänger i mr.blue eyes rum,Fontana Arte - Huna. Som också ska få flytta in i vårat kök, om vi nångång hittar en till. Annars så blir det beställa från utlandet :(.....Dyrt!

Anonym sa...

http://svenbjarton.blogspot.com/

Anonym sa...

Tjuettan är en helt okay kopia av den här bloggen tycker jag,kram

fashionhaggan sa...

himla bra ide att byta ut sladden, var köper man färgade sladdar, i en vanlig lampbutik?

ingen fara på taket sa...

Den köpte jag på lampgallerian.se

Related Posts with Thumbnails