25 maj 2009

Hallmöbel och PIF

Jag har som liksom många andra kommenterat på en PIF, jag kommenterade Saramays PIF. En rolig idé!
Så här fungerar det:
De tre första kommentarerna på detta inlägg kommer att få en handgjord present av mig inom 365 dagar av mig inom 365 dagar. Så vill du ha en liten present det närmaste året - lämna en kommentar och maila din adress. Skicka sedan vidare PIF:en på din blogg!
För några veckor sedan köpte vi en hallmöbel eller det är nog en gammal TV-bänk eller nåt. Men den var perfekt storlek för vår hall. Snart kommer kort på hur fint det blev.

2 kommentarer:

Maria (silverochnaglar) sa...

Åh, vad skoj! Jag hakar på och skickar min adress om du berättar vart jag ska maila den.

Silver & Naglar sa...

silverochnaglar på gmail punkt com

Related Posts with Thumbnails