2 feb. 2010

Lite om mig

Det här med awarder och kedjebrev tycker jag sådär om. Men nu kör vi en. Den har jag fått av LadyThirty. Jag tycker att det är roligt att läsa lite kort fakta om andra bloggare så här kommer lite om mig.

7 intressant (?) fakta om mig:
- Jag är feminist
- Jag äter GI-kost men det händer absolut ingenting, jag kan ha gått upp ett kilo den senaste månaden.
- Jag är utbildad hudterapeut
- Jag har en ingenjörsexamen från KTH
- Jag har en spindel intatuerad i huvudet
- Jag har dansat med kungen
- Jag ogillar komedier

Jag ger den inte vidare till 7 andra bloggare utan till alla som jag kommenterar hos. Jag vill gärna att ni skriver 7 intressant fakta om er själva oavsett award eller ej.

3 kommentarer:

Lady Thirty sa...

åhå ser man på, en spindel :D
kul att du antog awarden ;)

ses kanske imorgon då :)

/lady thirty

Mrs Lucky sa...

Oj, jag kanske missuppfattade dig. Hursomhelst har jag skrivit sju grejer om mig själv idag :D

Daisy sa...

Ups, nu såg jag att du ju redan listat sju fakta om dig själv... Dansat med kungen - när, var och varför?! Inte för att jag är rojalist, men jag blir ju ändå nyfiken.

Related Posts with Thumbnails