4 feb. 2010

Snögubbsväder

Möten och möten ledde till kraftig huvudvärk. Men alvedon och snögubbar verkar hjälpa lite.
I går var jag på Nalen där Stora Bloggpriset delades ut, tillställningen var väl sådär. Jag var där med kunder och gick inte vidare till efterfesten men Emmas designblogg vann och det var skoj. Själv stod jag mest och ojade mig över de mycket unga och mycket lättklädda modebloggerskor som var där samt tittade efter andra bloggerskor mer i min smak men dem kunde jag tyvärr inte finna.

3 kommentarer:

Tjuettan sa...

Hmm... va tråkigt!? Fanns det inga bloggare heller? Jag är så jävla trött på snön...Barnvagn+snö, nej tack!!!

ingen fara på taket sa...

Jo det var massor av bloggare där. Jag är inte så trött på snön men visst ska det bli härligt med vår.

Lady Thirty sa...

synd att vi inte hittade på varandra...en annan gång kanske :)

Related Posts with Thumbnails