5 mars 2009

mmm myran, måla, massor att göra

Galet mycket på jobbet är det nu men det är kul. Men jag hade gärna varit ledig och kunnat måla och fixa mer med nya lyan. Nu har vi målat klart två rum och i morgon borde allt bli klart. Sedan ska det läggas in golv och byggas igen dörröppningar men det blir längre fram för i morgon kväll går stora flyttlasset. bilder kommer.

Jag har gjort ett byte med min syster S, hon får en en stringhylla och jag får hennes Myranstol, hon hade den i garderoben för att ha stereon på så det var läge för ett byte tyckte jag.

4 kommentarer:

HELLO TIGER! sa...

Vad fint att kunna byta sådär! Båda sakerna är ju värda att använda så att de syns.

Katarina sa...

Bytet är taget!

Julia sa...

Bra byte! :) vet hut att ha en myran i garderoben!

Anonym sa...

haha vad roligt det där med piraterna som ska skjuta sönder datorn. Stackars barn.

Related Posts with Thumbnails