8 mars 2009

Sladden borta

I flytten har "överföringssladden" till kameran försvunnit så det blir inga bilder på kaoset, för nu har vi äntligen flyttat till nya lyan. Den är jättefin och jag känner att vi kommer att trivas bra här när vi kommit i ordning. Och i ordning är den jobbigaste delen tycker jag, nu ska det funderas och diskuteras om det ska vara hyllor här eller där om gamla tavlor ska upp eller inte etc. Det är ju dessutom många fler fönster i denna lya än den tidigare så blommor, lampor och gardiner måste fixas först så att det ser okej ut utifrån i alla fall.
Igår var jag på möhippa/middag i en jättefin takvåning på Söder med helt fantastiskt fin inredning så jag blev väldigt inspirerad att sätta igång här hemma. Förresten så var det inte alls en Myran som jag bytte till mig utan en Sjuan, haha jag tycker att det är allmänbildning att känna igen en Sjuan. Men småsyskonen är toppen ändå och två av dem slet hårt med flytten i helgen tillsammans med övriga familjemedlemmar. Tack för all hjälp!

Bilderna är från Hot Rod Reunion i Strängnäs, åh vad härligt det ska bli med sommar!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Välkommen till lovestreet. Förslagsvis en gardin till vardagsrum, vi kan se er. Eller inte jag eftersom jag är halvblind, men alex.

ingen fara på taket sa...

Vi vet att ni ser oss, vi ser ju även er...

Anonym sa...

Kul att du kommenterade i min blogg :) Alltid kul att hitta nya bloggar där bloggaren har bra smak :D

Håller med - var är sommaren???

ha en bra dag!

/Maria

Related Posts with Thumbnails